Lovitura anunțată de Carrefour fix înainte de 1 mai. S-a întâmplat în toate magazinele de la noi și privește direct angajații

de: Andrei Simion
02 05. 2020

Situația a fost extrem de dificilă pentru toată lumea. Totuși, Carrefour a venit cu o veste impresionantă pentru ultimele luni. Angajații pot respira un pic mai ușurați.

Primul pacient din România a fost confirmat spre finalul lunii februarie. Până acum, la începutul lunii mai, a fost o perioadă tensionată cu ordonanțe militare și schimbări semnificative. Carrefour a venit însă cu o veste bună și mai ales pentru angajații din România.

Conform cifrelor oficiale, Carrefour România și-a crescut vânzările cu aproape 10% în primul trimestru (perioada ianuarie – martie). De ce e bine? Pentru că e cel mai rapid avans din Europa.

Românii au cumpărat mai mult și asta se vede în aceste cifre. Țara noastră e urmată de Polonia (+8,8%), Spania (+6,6%) și Belgia (+4,3%). În Franța, unde Carrefour are și cea mai extinsă prezență, vânzările au urcat cu 4,3%, notează Profit.ro.

Câți bani a făcut Carrefour în România?

Carrefour a raportat vânzări de 561 milioane de euro (TVA inclus) în primele trei luni, în urcare cu 9,7% în termeni comparabili față de perioada similară din 2019. La noi, compania are 365 de magazine, inclusiv 37 hipermarketuri și 195 supermarketuri. La nivel european, retailerul are peste 10.700 de magazine în Europa (jumătate dintre acestea sunt în Franța). E al doilea mare lanț de magazine din lume.

Aceste venituri au fost direct influențate de criza medicală. Carrefour susține că mulți cumpărători au făcut provizii însemnate, în special de alimente greu perisabile, înainte ca autoritățile să instituie măsuri de prevenție. Apoi, au revenit mai rar în magazine, însă valoarea coșului de cumpărături a crescut semnificativ. La nivel mondial, Carrefour a obținut vânzări de 19,44 miliarde de euro în primul trimestru.

În România, Carrefour livrează pachetele și acasă. O face prin serviciul său sau poți cere produsele prin Bringo. Astfel, nu ai niciun contact cu oamenii din magazine și te asiguri că stai mai mult acasă, dar cu provizii.